Wednesday, March 30, 2011

Rrrrraaaa! BLACK WOMEN.






Sukienka-Zara
Żakiet-H&M
Buty-New Yorker

Szczerze powiedziawszy nie wiedziałam czy zgodzić się na tak abstrakcyjny makijaż, ale skoro wizażystka powiedziała, że tak będzie ładnie namówiła mnie! Ale i tak nie byłam do końca pewna swojego wyboru ;)) Teraz kiedy tak patrzę na te zdjęcia wydaje mi się, że dobrze że się dałam namówić.;)) Makijaż jest idealnie dopasowany do stroju...teraz dopiero to widzę! Baaaardzo podoba mi się też żakiecik, który mam na sobie...jest wręcz śliczny i dopasowany do mojego stylu! Kocham go!!

2 comments:

  1. i love your dress! the makeup is so cool!

    thestyle-child.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. You look beautiful in these photos.

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))