Thursday, April 28, 2011

Simple array






ph. Paula

Wearing:
dress-H&M
shirt-H&M
bag-H&M
necklace-H&M

Dzisiaj był super dzień! Byłam z koleżankami na zakupach, kupiłam 2 rzeczy (koszulę i torebkę, którą mam na sobie). Chodziłyśmy praktycznie po całej Częstochowie-zaczynając od alei (1,2,3) i kończąc na peronie autobusowym ;) Po drodze wstąpiłyśmy do KFC na fulę żarcia i na lody do 'Monte Negro'. Mmmniam! 

Today was great! I was with my friends in shopping, I bought 2 clothes (shirt and bag). We went in all Czestochowa. We started on avenues, and finished in the bus stop. Along the way, we went to KFC (we were very hungry!) and we went to 'Monte Negro', because we bought big ice creams. Mmm..pride!

Tuesday, April 26, 2011

Easter monday






ph. Paula


Wearing:
t-shirt-Zara
jacket-Solar
skirt-Zara
belt-promod
shoes-Humanic


Wczoraj był lany poniedziałek! Nareszcie! Był nie tylko lany...ale także bardzo mokry (przynajmniej dla mnie i Pauli ;)) Otóż rano jem sobie spokojnie śniadanko, a tu bum! Wujek i kuzyni napadają na mnie! Po kilku minutach okładania się wodą, ja i Paula leżałyśmy już w lodowatej wodzie w mojej wannie ;) Potem jeszcze byłam u babci, i przyjechała dokładnie cała rodzina! Wodę miałam nawet w majtkach! Masakra ;// Ale przynajmniej była frajda. A wy jak spędziliście ten dzień?

Yesterday, was EASTER MONDAY! Finally! It was very, very wet! When I ate my breakfast, my uncle and cousins poured me water! I was very, very, very wet! Then, I vistited my grandparents, and came all family! Of course, then I was very wet! Again! Still, I changed my outfit, because often I was very wet! Water even was in my slips! Haha! It was very crazy, funny...and cool! Bye;*




Friday, April 22, 2011

My PERFECT shoes




Oto moje idealne buty na koturnie! Są pod każdym względem piękne i perfecto. Pochodzą ze sklepu Vagabond  i kosztują 197 zł. To nie drogo, jak na buty ze skóry. Widziałam podobne za 300zł, więc....
Niestety, nawet gdybym miała te buty i tak chodzić w nich-bym nie mogła (Czemu mam to głupie 14 lat??? Z chęcią mogłabym mieć już 17....) No, tak czy inaczej o butach takich jak te, mogę tylko pomarzyć ;(

This is my perfect shoes on buskin! They are in Vagabond shop. They cost 197 pln, so they aren't expensive. I saw the same boots when cost 300 pln, so....Unfortunalety, I am too young to buy this shoes (Why I am 14 years old???) Well, I dream about this shoes ;(( Only dream!

People on my blouse



ph. Kamila


sweater-H&M
blouse-Zara
bermudes-Zara
belt-Zara
shoes-Humanic
bracelet-New Yorker
tighs-Gatta

Tak, wiem. Już któryś raz z kolei mam na sobie te szorty i bluzkę...obiecuję, że następnym razem-żadnych szortów ani klasycznych topów ;)) Ale strój wygodny. Jeden z najwygodniejszych w świecie. Jak spędziłam dzień? Hmm...są dni wolne od szkoły, więc chodziłam z koleżanką na spacery, oglądałyśmy 'Pamiętniki wampirów' itp. Ostatnio jest bardzo ładna pogoda..oby się utrzymała do końca tygodnia! Pa;*


Yes, I know. It's the next time when I'm wearing in the same shorts and blouse. I promis that the next time, no any bermudes, shorts and classic tops! How am I spend day? Hmm...it's easter break so...I met my friend. We walked on village, road magazines about famous people, we watched 'The Vampire Diaries' ect . Bye;*


Thursday, April 21, 2011

New dreams..





 

No-trochę dużo tych 'marzeń' haha;)) 1 spódniczka i 4 koszule-to moje największe marzenia! Gdybym miała choć 2 z tych rzeczy, już bym była w 7 niebie...a najbardziej pragnę tej zielonej spódniczki i tej ostatniej koszulki..mmmm! Kiedy ja to będę miała? Wolę nie wiedzieć ;))

A lot of many dreams, haha! 1 skirt and 4 shirts-this is my the best dreams! When I have got 2 clothes in this clothes, I will be very happy! Really! When I've got this beautifull clothes? When???

Wednesday, April 20, 2011

Who says that roses are only red?





ph. Ola

sweater-Zara
shirt-Cubus
bermudes-Zara
bag-H&M
tighs-Gatta
shoes-Humanic
sunglasses-Cropp Town

I mamy kolejny dzień pięknego, grzejącego słońca! Nareszcie przerwa świąteczna! Nie ma szkoły-Yeah! Dzisiaj dzień był fajny, nawet bardzo fajny ;)) Po szkole prawie wszystkie dziewczyny z mojej klasy mnie odwiedziły! Było nas 8! Ostra jazda ;PP Pstrykałyśmy fotki, skakałyśmy na trampolinie, no i oczywiście obżerałyśmy się lodami..mmm. Także ja miło spędziłam dzień ;) Strój jak widzicie, kolejny klasyk. (upps!) Naturalnie, ładnie...i jest git! Miłej przerwy świątecznej!

And we have the next sunny day. Finally EASTER BREAK! We don't have to go to school-yeah! Today is very cool for me, bacause my all girls from my class visit me! Was so cool! We took pictures, jumped on my trampoline and of course we ate some sweets ;PP So...this day is very nice for me ;) Outfit is very classic and normally (uppps!). Pretty girl..haha! Bye ;*


Tuesday, April 19, 2011

The FULLstop





ph. Mum
jacket-H&M
skirt-reserved
blouse-Zara
belt-Zara
tighs-H&M
shoes-Humanic

Dzisiaj był ładny dzień! Wszystko było idealnie...słońce ładnie świeciło-i ogólnie-była fajna pogoda. Byłam u babci na grillu. Ja i kuzyni świetnie się bawiliśmy...jeździliśmy na quadach itp. Nie będę więcej nic pisać, pa;*

Today was great day! Everything was amazing...sun very shining-and was very nice weather. I was in my grandma of grill. I and my cousins very had fun! We're going to quads ect. I don't writing more, bye ;*

Monday, April 18, 2011

HAPPY BIRTHADY ME!

 These was my 'birthady' photos ;))

And now...my FASHION pictures!


 ph. Kamila

t-shirt-Zara
jacket-Zara
shorts-Zara
tighs-Gatta
bag-H&M
shoes-Humanic
bracelet-New Yorker

Tak! To właśnie dzisiaj! Dziś są moje urodzinki (nareszcie!). Dzisiaj zaczęłam właśnie mój 14 rok życia... imprezę robię dopiero w niedzielę (24 kwietnia) na chrzcinach mojej siostry, ale i tak z tej okazji mama zabrała mnie na zakupy! ;))
Yes! It's today! Today is my birthaday (finally!). Today is my 14TH BIRTHDAY!!!!!!!!! My birthady party will be on Sunday (24 of April). On my birthaday, I and my mum are going shopping! YEAH!

HAPPY BIRTHADY ME ;))



Sunday, April 17, 2011

The Fashion Lanes.





ph. Paulla
sweater-promod
shirt-reserved
skirt-H&M
tighs-Gatta
bracelet-New Yorker
belt-New Yorker
shoes-Humanic
sunglasses-Cropp Town

Za to teraz jesteście zasypani zdjęciami, haha;)) Jako plener-ja i Paula-wybrałyśmy tory w Zagórzu i najbliższy asfalt. To była taka bardziej sesja niż zwykłe cykanie zdjęć, bo mamy ich naprawdę mnóstwo! ;)) Z czego ogromnie się cieszę.. Miałam na sobie dość niecodzienny strój jak na tory ;P Otóż jak widzicie mam na sobie spódnicę w białe kwiatuszki, koszulę i sweter. Do tego czarne dodatki (torebka i bransoletka). W końcu niecodziennie chodzi się na tory kolejowy prawda.?? Dobra, kończę, bo widzę, że zaczynam się rozpisywać i nudzić was przy okazji, pa ;**

Here is many, many photos ;) Outdoor-railroad tracks and road. It was more sesion, not normally take photos ;) because I have many, many their! It made me happy! I'm wearing in black-white skirt, shirt and sweather + black accessories (purse and bracelet). Okey...bye ;** I love you!