Wednesday, April 6, 2011

And pretty fur jacket..







futerko-new yorker
buty-new yorker
spódniczka-reserved
rajstopy-gatta
bluzka (szara)-reserved
t-shirt-zara
kurtka skórzana-new yorker
pasek-promod

Zdjęcia robiła mi Patrycja Kotecka. Na tych zdjęciach mam 3 stylizacje, nie jedną...ponieważ miałam mało zdjęć ;)) Najbardziej podoba mi się stylizacja z futerkiem i z ciemną spódniczką. Buty na obcasie też są super! Ale zakładałam je tylko na zdjęcia, ponieważ ja nie jestem zwolenniczką butów na obcasie i nie urodziłam się aby w nich chodzić;)) Tak czy siak, zdjęcia wyszły ładnie i pogoda też nam sprzyjała. Częstochowa to dobre miejsce na zdjęcia...łaziłyśmy wszędzie!
Miłego popołudnia życzę ;**

Take me pictures be me P.Kotecka. In these photos I have 3 stylizations. No one, because I have only few photos. so....you know. My favourite stylization is this photos which I'm wearing in fur ans black skirt;))High heels was great too! Photos are very pretty right? The weather is good too. Częstochowa is very goog place with take photos right? Okey...
Bye ;**

No comments:

Post a Comment

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))