Wednesday, April 13, 2011

April Wishlist











Tutaj ogarnął mnie smutek ;( ponieważ kiedy patrzę jakie piękne są te rzeczy, zaczynam płakać, bo mnie na nie nie stać! Wszystkie te rzeczy są od ponad 50zł.;(( Musiałabym mieć chyba ze 3000 zł, żeby kupić je wszystkie! Czemu wszystko musi być takie drogie?? Ale zbliżają się moje urodziny, więc na pewno uzbiera się trochę kaski, także pewnie ze 2, 3 z tych rzeczy będę miała szansę nabyć! To moja jedyna nadzieja! Najbardziej pragnę tej kolorowej sukienki (nr.5), tych szarych szortów (nr.9) i tych brązowych bucików (ostatni obrazek)!!! Może ktoś sprzedałby mi coś z tych rzeczy (jeśli ma) na allegro.?? Jest ktoś..ktokolwiek??


When I see this pictures I would like cry! Because, this clothes are beautifull...but they're too expensive to buy them ;(( Why is everything expensive?? WHY?? But come up my 14-th birthday and certainly I get some money..;)) This is my only hope! Bye ;**

4 comments:

  1. Ja też rozpaczam w sklepach, kiedy fajne T-shirty kosztują powyżej 50 zł, spodnie powyżej 100 zł, a co dopiero dodatki! Według mnie strój bardzo dopełniają naszyjniki, bransoletki, chustki i kapelusze, ale jeden wisiorek kosztuje koło 30 zł!
    To mój blog, też częściowo o modzie:
    http://koffina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. śliczny blog. Mnie też na to nie stać,a ubrania i obuwia są piękne.

    ReplyDelete
  3. Eh.. znam ten problem ;(( A ciuszki są boskiee!

    ReplyDelete
  4. Fantastic post, I especially love the dress! I really love your blog, consider me your newest follower!

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))