Tuesday, April 26, 2011

Easter monday






ph. Paula


Wearing:
t-shirt-Zara
jacket-Solar
skirt-Zara
belt-promod
shoes-Humanic


Wczoraj był lany poniedziałek! Nareszcie! Był nie tylko lany...ale także bardzo mokry (przynajmniej dla mnie i Pauli ;)) Otóż rano jem sobie spokojnie śniadanko, a tu bum! Wujek i kuzyni napadają na mnie! Po kilku minutach okładania się wodą, ja i Paula leżałyśmy już w lodowatej wodzie w mojej wannie ;) Potem jeszcze byłam u babci, i przyjechała dokładnie cała rodzina! Wodę miałam nawet w majtkach! Masakra ;// Ale przynajmniej była frajda. A wy jak spędziliście ten dzień?

Yesterday, was EASTER MONDAY! Finally! It was very, very wet! When I ate my breakfast, my uncle and cousins poured me water! I was very, very, very wet! Then, I vistited my grandparents, and came all family! Of course, then I was very wet! Again! Still, I changed my outfit, because often I was very wet! Water even was in my slips! Haha! It was very crazy, funny...and cool! Bye;*




1 comment:

  1. Ja się lać nie mogłam bo było "zimnoo" .... ;//

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))