Monday, April 18, 2011

HAPPY BIRTHADY ME!

 These was my 'birthady' photos ;))

And now...my FASHION pictures!


 ph. Kamila

t-shirt-Zara
jacket-Zara
shorts-Zara
tighs-Gatta
bag-H&M
shoes-Humanic
bracelet-New Yorker

Tak! To właśnie dzisiaj! Dziś są moje urodzinki (nareszcie!). Dzisiaj zaczęłam właśnie mój 14 rok życia... imprezę robię dopiero w niedzielę (24 kwietnia) na chrzcinach mojej siostry, ale i tak z tej okazji mama zabrała mnie na zakupy! ;))
Yes! It's today! Today is my birthaday (finally!). Today is my 14TH BIRTHDAY!!!!!!!!! My birthady party will be on Sunday (24 of April). On my birthaday, I and my mum are going shopping! YEAH!

HAPPY BIRTHADY ME ;))



2 comments:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek ;))
    A zdjęcia śliczne ♥

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))