Monday, April 11, 2011

In rainbow colors






fot. Paula Tomzik

sweater-monnari
shirt-Reserved
dress-Zara
tings-Gatta
purse-H&M
shoes-Zara
hat-H&M
bracelet-monnari
sunglasses-Cropp Town

Dzisiejszy dzień był słoneczny...na dworze było miło i przyjemnie. Co prawda wiaterek trochę mi towarzyszył, ale i tak było miło;)) Założyłam na siebie kolorowy sweter, który dostałam od mamy. Właściwie nie wiem czy można to nazwać swetrem...dobre na to określenie to bluzko(bo ma rękawy)-swetro-pączo, haha;)) To chyba najlepsza nazwa. W każdym bądź razie jest to bardzo wygodne. Byłam też na tyle pomysłowa, że pod to założyłam koszulę i sukienkę. Wyglądało to jakbym miała spódniczkę;)
Miłego dnia!

DO 3 KLAS: Powodzenia na egzaminie..ja mam jeszcze 2 lata;))
_______________________________________________________
Today was very sunny outside. The weather was very nice. It's true, that was little windy, but despite was very nice;)) I'm wearning in colorful sweater (which my mum give me), dark-blue dress and shirt. This is very comfortable outfit!
Bye;*

2 comments:

  1. Świetnie ;***
    --------------------------------------------------
    Ejj !!! A ja to nie jestem w "best commentators"
    ???

    ReplyDelete
  2. Lubię twój blog.
    Zapraszam do mnie: powiedzszeptem.blogspot.com
    :):)

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))