Saturday, April 9, 2011

Sunny very shining.






fot. Paula Tomzik

bluzka-New Yorker
spodnie-Zara
pasek-Zara
buty-New Yorker
bransoletka-New Yorker
torebka-Bershka
opaska-H&M

Nie zwracajcie uwagi na moją twarz, proszę was! Słońce tak mocno świeciło, że musiałam mrużyć oczy, a nie miałam oxów. Pomimo słońca, na dworze i tak było lodowato;)) Ale jakoś ja i Paula się wyrobiłyśmy. Strój, jak strój-normalny raczej. NIE ma tu jakichś wyjątkowych ciuchów...także-klasyka!
P.S. Zauważyliście już, że ścięłam włosy?

Please, you don't see for my face. Sunny very shining, so I very blink. I haven't sunglasses. Though sunny...It was freezing! But I and Paula somehow take these pictures. Outfit-normally and classic.
Bye..coming soon!
;**


2 comments:

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))