Monday, May 30, 2011

Blogger inspirations







Oto moje blogowe inspiracje! 
This is my blogger great inspirations!

2-Camille-Itscamilleco
3-Julietta-Maffashion

 To są blogi, które czytam na codzień-i jestem ich obserwatorem ;)
Mimo wszystko.. mam ten jeden jedyny, bez którego nie umiem żyć! Właścicielką tego bloga jest Andy, a jej blog nosi nazwę STYLE SCRAPBOOK (link powyżej). ;)) Po prostu kocham tego bloga! Dziwi mnie to, że w większości czytam blogi i serwisy po angielsku .. hmm, ciekawe ;) No nic. Pa ;*

These are blog, which I read every day-and I'm followers ;)
Any way.. I have this one, my favourite blog, without which I can't live! Owner of this blog is Andy, and title of this blog is STYLE SCRAPBOOK (link above). ;)) I just.. love this blog! 

Love,

Martyna.



1 comment:

  1. najlepszy 2 i 6
    ,a ja polecam bloga : http://kolorowadusza.blogspot.com
    JEST ŚWIETNY

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))