Saturday, May 7, 2011

Flower pover





ph. Kamila

Wearing: 
skirt-H&M
t-shirt-Reserved
belt-Promod
cardigan-H&M
scarf-bazaar
shoes-New Yorker
bag-H&M


Dzisiaj jest sobota, więc jak zwykle ja, Miłosz i Kamila cały dzień przesiedzieliśmy na dworze zajadając lody, jeżdżąc na elek. hulajnoce i skakając na trampolinie. Była świetna pogoda do 'zabaw' na dworze ;PP
W każdym bądź razie mieliśmy niezłą radochę. A ja? Ja postanowiłam przerzucić się na kwiatki! Haha! Na serio. Teraz mam jakąś obsesję. Wszystkie ciuchy jakie podobają mi się w sklepach są w kwiatki! Łał. Ja jestem chora. Kwiotki, kwiotki...;) 

Today is saturday, so I, Kamila and Milosz all day we was in outdoor. We ate ice creams itp. It was very nice weather...perfect to have fun. And me? Recently, I liked flower! Really. I'm ill! OMG! I have obsession. Everyhing (what I like) is in flowers! Wow. Flowers, flowers...! Flower power!

No comments:

Post a Comment

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))