Friday, May 6, 2011

I'm sorry











Hej! Co tam? Dawno nie pisałam, wiem...ale nie było mnie w domu, a byłam w miejscu gdzie nie miałam możliwości korzystania z komputera więc...no. Byłam na majówce, nad morzem-w małej miejscowości Trzęsacz w gminie Rewal. Okazało się, że to miejsce ma mroczną historię...buu! Nie będę opowiadać, wpiszcie sobie w google ;P W każdym bądź razie wszystko działo się tak szybko, że nie zdarzyłam nawet powiadomić was, że wyjeżdżam. Tak, więc pomimo to przepraszam was, że nie pisałam. Nie gniewacie się nie? Pa ;*

Hi! I long ago don't write, I know...but I was by the sea, in small town-Trzęsacz, where I didn't have computer. I'm sorry about that! I hope that you are okay...bye ;*

No comments:

Post a Comment

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))