Saturday, June 4, 2011

Blue ice cream






(ph. Paulla//wearing: Bershka cardigan, Zara shorts and shirt, H&M bag, Bershka sunglasses, Benetton belt, Ryłko shoes)

Heeej!
Dzisiaj było okropnie gorąco! Pomimo to.. byłam w niebieskim żakiecie. Kto by pomyślał, że coś takiego może tak ładnie wyglądać. Na ogół nie jestem wielbicielką takich kolorowanek, ale to w zestawie z szortami i koszulą w paski, wygląda całkiem gustownie. A wy jak sądzicie!
P.S. Chcę komentarzy! 
Pa ;*

Hi guys!
Today was very hot! I was wear.. in blue sweet cardigan. Well.. I am not a lover coloring books, but this outfit is great.. for me of course. Do you think?
P.S. I want comments!
Bye;*

4 comments:

  1. Wyglądasz cudownie.! Drogi był żakiecik ?
    Ano właśnie... robiłaś coś ostatnio z włosami ?Bo się świetnie układają.. :) A i radze ci się poopalać ! jesteś blada jak ściana!

    ReplyDelete
  2. Tak.. byłam u fryzjera ;)
    Żakiecik kosztował 190zł, więc trochę kasy trzeba było wydać .;)) Blada? Hmm.. pomyślę nad tym, ale strasznie nie lubię się opalać!

    ReplyDelete
  3. No trochę kasy to jest ale myślę że warto było. :) Warto też było skoczyć do fryzjera bo włosy świetnie wyglądają... A co do opalania też nie jestem fanką ale wczoraj leżałam kilka godzin i trochę opalenizny już mam.. wiesz laurie po tym opalaniu się ruszać nie może. :D

    ReplyDelete
  4. extra MA CIUCHY :) bardzo mi sie podoba masz extra stylle ""_

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))