Wednesday, June 15, 2011

Brown, white and green are a perfect combination








ph. Mum

Wearing:
skirt-H&M
shirt-H&M
belt-promod
necklace-Apart//Swarovski
shoes-Bershka
bag-H&M

Heej ;*
Dawno nie pisałam co..;) Jakoś ciągle te same problemy.. wymieniałam je już tysiąc razy więc nie będę ich wymieniać kolejny raz. Zdjęcia oczywiście z moją mamą na podwórku-czyli tradycja u mnie ;)) Haaha! Fajnie, że już zbliżają się wakacje, nareszcie będzie laba! Oceny mamy już powystawiane więc teraz na lekcji luuz. Wychodzi na to, że będę miała świadectwo z czerwonym paskiem! Yeah! Mam pięć szóstek, 3 czwórki, i reszta to piątki...a średnia to 5,07. Nieźle jak na pierwszą gimnazjum. Za to mówią, że 2 gim. to harówka.. więc nie wiem czy mi się tak poszczęści w następnym roku, ale trzeba mieć nadzieję. Na razie!

Hi guys!
Long time since I wrote. Somehow I still have the same problems. I wrote these a milion times, so I don't write are again. Photos... of course with my mum on my backyard-so traditional ;) Haaha! Cool that holidays are approaching, finally! Ratings are issued so the school truancy. I will have certificate with distinction! Yeah! Bye ;*

5 comments:

  1. Ja mam 5.3. :(

    Fajna ta stylizacja. :)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję bardzo ;)
    Gratuluję średniej.

    ReplyDelete
  3. This outfit is cute! Love the print on your skirt :) Followed !

    http://theeffspot.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. No, w 2 trochę ciężko ;d
    ładna stylizacja. kiedy kupiłaś spódniczkę? ;d

    ReplyDelete
  5. W H&M. Jest przecież napisane ;))

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))