Saturday, June 11, 2011

Even the blue shirt fits all





ph. Weronika

Wearing:
shirt-H&M
bag-H&M
trousers-Zara
belt-Zara
sandals-Bershka
necklace-H&M

Hej wam ;*
Dzisiaj znowu zdjęcia zostały robione już o 9 rano ;) Nudziło nam się. Potem dopiero wpadłyśmy z Weroniką na pomysł powycinania z magazynów o modzie i poprzypinania na moją tablicę korkową  nad moim biurkiem. Potem sprzątałam. W końcu sobota. A jutro komunia kuzyna! Ach..posypią się zdjęcia, posypią ;))
Pa ;* Miłej soboty!

Hi guys!
Today again we got up very early and we went take pictures about 9 o 'clock. Today was very boring. Then we had the idea to cut down tyhe newspapers and glue on a cork board above my desk. Then I cleaned my room.
Bye ;* Nice Saturday!






6 comments:

  1. Śliczna stylizacja! Podoba mi się ten naszyjnik. :)

    ReplyDelete
  2. uwielbiam te spodnie! :)
    +dodaję

    ReplyDelete
  3. ahahah,nie bierz sie za mode,bo cos ci nie wychodzi

    ReplyDelete
  4. Mnie się podoba, i będę się tak ubierać ;)

    ReplyDelete
  5. fajna stylizacja.
    Wspominałam już, że ja także mam tą torbę i również mam na imię Martyna? ;d

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))