Sunday, June 5, 2011

Goodbye dun colors






ph. Paulla

Wearing:
skirt-Zara
blouse-Cropp Town
bag-H&M
belt-Zara
cardigan-H&M
shoes-Bershka


Czeeść!
Dzisiaj już o 9.30 wymaszerowałam na zdjęcia ;) Wstałam bardzo wcześnie. Dzisiaj też kolorowo i bardzo w stylu letnim. Uznałam, że w takich żywych kolorach jest mi dużo lepiej niż w burych ;)) Zdjęcia zrobiłam na 'tradycyjnej' ścieżce koło mojego domu. Mieszkam na wsi, więc nie ma tutaj zbyt ekscytujących plenerów..oprócz lasów, polan itp. Ale wolę to niż mieszkanie w zatłoczonym mieście... chyba, że byłby to Londyn lub Nowy Jork. Dla tych miast zrobiłabym wyjątek.. haaha ;)) Dobra, bo się już rozpisuję... 
Pa;*

Hi guys!
Today yet about 9.30 am I went to take pictures ;) I got up very early. Today color too..and very summer style. I think that in this colors I feel better. I took pictures on 'traditional' path next to my house. I live in village so I haven't exciting places here. But I have woods, leas, clearing ect. But I prefer living in the village away the city life. Okey...
Bye ;*


6 comments:

  1. Cudo:) No lepiej Ci w takich kolorkach. :D A włosy nadal świetnie wyglądają. ;**

    ReplyDelete
  2. I love your style. Love that you're 14 and super love that you're Polish!!!

    ReplyDelete
  3. Podobają mi się twoje stylizacje <3

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))