Wednesday, June 1, 2011

Green around me

  (ph. Mum// wearing: Zara shorts, Promod belt, Reserved blouse, H&M sweater, Reserved shoes)


Hej!
Ostatnio była sesja w domu, a teraz zdjęcie w ogrodzie.. i znowu przed obiektywem stanęłam moja kochana mama ;) I dla niej kolejne podziękowania.  Naprawdę brakuje mi czasu na wybieranie plenerów i włóczenie się z tym aparatem.. a co więcej osób tak samo ;(( W wakacje myślę, że będzie zupełnie inaczej. Zostały tylko 3 dni do wystawienia ocen, więc potem już będzie luuz co oznacza więcej czasu! Yeah! Świadectwo z paskiem? Nie mam pojęcia. Bo jak na razie muszę jeszcze zaliczyć na 4 geografię i mate, bleee! Jakaś masakra! Nie znoszę matematyki, ani innych przedmiotów z nią związanych. No nic.. sie zobaczy. Pa ;*

Hi guys!
The last was sesion in my house, now-sesion in my garden ;) And again my mum take pictures. Thanks mum ;* I love you ;* Really.. I haven't free time and people to take pictures ;( In holiday.. I think that will be other. Have only been 3 days to exposure marks.. so then I will have many free time! Yeah! Certificate with a strap?  I don't know, because I will have to include geography and maths, blee! I hate maths! 
Love, bye ;*

2 comments:

  1. Super.
    Śliczne masz te buty;)

    ReplyDelete
  2. zestaw super, chociaż usunęłabym kamizelkę ;p i kwiatuszki na butach bardzo ładne ;p

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))