Thursday, June 23, 2011

Hello USA!





ph. Caroline

Wearing:
USA t-shirt-New Yorker
shorts-Bershka
belt-Zara
bracelet-New Yorker
shoes-Converse
hat-H&M

Heeeej ;**
I co nareszcie wakacje:? Cieszycie się? Ja okropnie! Już miałam dość nauki... pewnie jak większość z was ;) Nareszcie będzie laba, wolność... . Jedziecie gdzieś? Ja jadę na kolonie 4 lipca (ale o tym później) a potem w sierpniu do Francji.!! Yeah! Z okazji rozpoczęcia życzę wam wszystkim wesołych i udanych wakacji, żebyście wypoczęli i mieli siły na nowy rok szkolny ;)

Hi guys!
And what... finally holidays? Are U happy? I very! I had had enough of school. Finally free! Are you will go on holidays? I do. I will go on colonies of the sea (in Poland) , and then to the France.!! Yeah!
To celebrate the start I wish you all a happy and succesful holiday that you had a restful and strength of the new school year ;) Bye ;*

7 comments:

  1. Świetne ubranko ;) Widzę że blog się rozwijaa :D

    ReplyDelete
  2. Ahh.! Ale nie lubię takich okularków :*

    ReplyDelete
  3. Rajbanów? Ja kocham! Teraz takie w modzie ;**

    ReplyDelete
  4. Ray-ban'y to nie koniecznie takie okulary jak ma marti a co z tego że są w modzie ? A ray-ban'y kocham :)

    ReplyDelete
  5. Śliczna koszulka ^^ Kocham wszystko co związane z USA. To mój 'drugi dom', chociaż nigdy w nim nie byłam... :(

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))