Friday, June 3, 2011

I am not a minor hippie girl

(ph.Kornelia Cichoń, Karolina Biedroń//wearing: H&M hippie top and white t-shirt, Cubus skirt, Promod belt, Converse shoes, Zara purse, H&M sunglasses)

Heej!
Kto powiedział, że nie można łączyć długich bluzek ze spódnicami? To przecież bąbowo wygląda ;pp
Pewnie to zależy od bluzki.. ale ta akurat wygląda świetnie.!! Szczerość ;PP I wreszcie mam Conversy!
Yeah! Nareszcie się doczekałam.. co prawda, nie są takie jak chciałam ale też są super. I kolega z klasy ma takie same, haah! A na zdjęciach..? Jak widzicie mnie.. i moje wygłupy z Kornelią ;p Z Karoliną też były, ale ona akurat stanęła za obiektywem. Pa ;* Miłego weekendu!

Hi guys!
Who says that can't be combined lond blouses and skirts? This is perfect yet!
Well... surely it depends blouse and skirt, but this is a great combinated! Honest ;PP And I have finally my dream Converse shoes! Ohh, my lovely.! In the pictures I am, And I and my friend Kornelia ;) Bye ;*


5 comments:

  1. your so cute!
    I love your headband


    xo,
    shesunderthespell

    ReplyDelete
  2. świetny blog!
    zapraszam do siebie ;*

    ReplyDelete
  3. Ślicznie jak zawsze.! Piękna fryzurka ;)

    ReplyDelete
  4. I love this outfit and it's great to see that I can find the same top in Canada that's also in Poland.

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))