Wednesday, June 8, 2011

Playful






ph. Kamila

Wearing:
jacket-bershka
blouse-House
shorts-Zara
belt-monnari
bag-H&M
bracelet-New Yorker
shoes-Converse

Heej!
Bardzo podoba mi się dzisiejszy zestaw. Kolory bardzo ze sobą grają..;) Moje ulubione szorty + t-shirt to najwygodniejszy zestaw na świecie! Denerwuje mnie tylko ta pogoda w Polsce! Ach... ta pogoda, pogoda. Raz jest ciepło a nagle leje! Nie wiadomo co na siebie włożyć. Dlatego miałam żakiet w zanadrzu ;P
Pa ;* 

Hi guys!
I very like today's outfit. The colours are very good match..;) My favourite shorts + t-shirt-it's the best mist! This just bothers me, that the weather in Poland is very strange! Ach..weather, weather. Once it's warm, once it's rainy. Bye ;*





8 comments:

  1. Świetny zestaw :D Żakiecik sprawdza się po raz kolejny ;P

    ReplyDelete
  2. Super blog.
    Zapraszam do mnie: powiedzszeptem.blogspot.com
    :):)

    ReplyDelete
  3. Fajny zestaw, ile ty na to wrzystko kasy wydałaś? Te wrzystkie dodatki i wogule... mi by kasy nie starczyło

    ReplyDelete
  4. śliczna stylizacja zapraszam na mojgo bloga http://thestylekatherine.blogspot.com/

    tez dodaje stylizacje ale niestety ostatnio nie mam weny ;)ale zapraszam do obserwowania .dodałam twojego bloga do listy blogów na moim

    ReplyDelete
  5. mam taką samą torbę ;d
    całkiem ładny outfit. ;)

    ReplyDelete
  6. Powiem szczerze, że stylizacje mi się bardzo podobają, modelka też z Ciebie niezła. ;)
    Ale z dobrego serca - niech fotograf trochę się podszlifuje, bo zdjęcia takie sobie - a troszkę się na tym znam. c:

    ReplyDelete
  7. Dzięki za radę ;)
    Niestety nie wiem, którego fotografa masz na myśli..Mam ich sporo ;)

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))