Thursday, June 30, 2011

Some pictures on beginning of the holidays ..
















ph. Weronica&Paulla

Tak, ścięłam włosy. Szczerze powiedziawszy... trochę się bałam tego mojego wyglądu na początku, bo przerażało mnie to jakie mam je krótkie, ale teraz się już przyzwyczaiłam. Są wakacje, i szczerze mówiąc nie chce mi się przebierać w jakieś eleganckie ciuchy, tylko ubieram się po prostu na luzie, bo cały czas jestem w ruchu, chasam gdzieś po lasach... ;) Ale spokojnie! Będzie fashion... tylko nie tak często jak był. Przyjdzie rok szkolny-i będzie wszystko po staremu. Zdjęcia wykonywały najwspanialsze kuzynki- Weronika i Paula. Ale to nie jest tak, że jak zdjęcie nie jest podpisane 'Weronica photography' to jest robione przez Paulę ;) Po prostu podpisywałyśmy zdjęcia niektóre, bo innych nam się nie chciało ;) Miłych wakacji! A 4 lipca jadę na kolonie i będę się musiała z wami rozłączyć aż na 2 tygodnie ;( Ale powiem wam wszystko jak będzie bliżej terminu wyjazdu. Paa ;* 

3 comments:

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))