Monday, July 18, 2011

Again....

Hej ;)
Mam dla was złą wiadomość. W sumie... to nie wiem czy ta wiadomość jest zła czy dobra. Dla mnie i taka i taka. Otóż ZMIENIAM NAZWĘ BLOGA. Tak, wiem... robiłam to tyle razy, i na prawdę myślałam że ta już jest ok i ta to jest ta 'jedyna'. Jak widać nie. Nie robię tego z własnego przymusu, tylko chodzi o to, że komu bym nie powiedziała o moim blogu to wyśmiewa się z jego nazwy. I to mnie denerwuje! Wiem, że to trochę śmieszne, że tak się tłumaczę... w końcu to tylko zmiana nazwy, ale wiem, że niektórych to strasznie denerwuje, więc tylko piszę ;)
Teraz tak... potrzebuję waszej pomocy co do nazwy. Mam propozycje:
1. Fashion race
2. Fashion shake
3. Chocolate shake
4. Chocolate mus
5. Lovely sneakers
6. TAKE CARE about trendy
7. Respect fashion
8. Respect style
9. Colored tags
10. Fashion is a variable 
11. Fashion inspiration 
12. Style glasses
 czy
zostawiamy
THE STRAWBERRY ANGEL?

Odpowiedź napiszcie w komentarzu.



I CHANGE BLOG NAME'S!


P.S My favourite name is Fashion race and respect fashion. And your?

1 comment:

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))