Saturday, July 16, 2011

I back!






























ph. Me//Paulla

Heeej znowu!
Nareszcie wróciłam! Miałam wrócić jutro, ale okazało się że musieliśmy pilnie wracać do domu (mój tata musiał coś załatwić ważnego). No i jesteśmy. Na koloniach było tak sobie. Nie było najgorzej, ale nie było też super. Jedzenie-może być. Ludzie-fajni. Atrakcje-jedynie Heide Park fajny, reszta-do bani. I tak to jest .. najbardziej podobała mi się wycieczka do Heide Parku, do Niemczech. Tam było aż za dużo tego wszystkiego. Kolejki, karuzele itp. Szaleństwo! Ja i tak nie wsiadłam na wszystkie, bo pod koniec byłam zmęczona a na dwie się bałam. Niewiele zdjęć z Heide Parku, ale wpiszcie w google to będzie wszystko widać. Nie będę pisać więcej, bo mi się nie chce, jeszcze muszę posprzątać i dokładnie się rozpakować po podróży. Zmieniam image bloga, zobaczycie czy będzie wam się bardziej podobać od tego i napiszecie w komentarzu ok? Pozdrawiam!

P.S. Nie chce mi się pisać po angielsku wszystkiego wiem powiem tylko...
BYE ;*

2 comments:

  1. Świetne fotki ;** Tobie się tak kręcą włosy ?

    ReplyDelete
  2. Co? Nieee... gdzie ty tu widzisz u mnie kręcone włosy.?
    ;))

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))