Saturday, July 30, 2011

Me and strips






ph. Tala

Wearing:
skirt-Stradivarius
blouse-Zara
shoes-H&M
accesories-H&M


Heej!
Wiem, że napiszę to po raz setny, ale NIE ZNOSZĘ MIEJSCA W KTÓRYM MIESZKAM! Nie wiem co jest pozytywnego w mieszkaniu na wsi...nienawidzę tego. Nawet nie ma gdzie robić zdjęć, bo zawsze tylko las, łąka, podwórko lub asfalt. No proszę was! Jak moi rodzice mogli się tu przeprowadzić??? Na moje szczęście moim marzeniem jest mieszkać za granicą lub w Warszawie. Ale na pewno nie na wsi, lub w małym mieście. Nie lubię tych klimatów ;) 
xoxo,
Massie.


Hi guys!
I know that I wrote this many times, but I hate place where I live! I don't know what is positive in living in village. I just... i hate this! In my 'super town' does not even have place where I can take pictures, because always is wood or meadow or backyard or road. I have only the biggest dream I WANT LIVE IN BIG CITY! But never in the village. My village. I don't like these climates ;)
xoxo,
Massie.

20 comments:

  1. Świetna spódniczka ! :DDD Podoba mi się ! ; *
    A ja jestem odmiennego zdania, lubię żyć na wsi :D

    ReplyDelete
  2. No to widzisz jesteś w odwrotnej sytuacji niż ja ;). JA mieszzkam w Warszawie i też nie lubię tu mieszkac.

    ReplyDelete
  3. Genialne koturny :)

    Zapraszam do mnie:
    http://my-life-is-magic.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Do Anonymus: Uwierz, lepsza Warszawa niż to zadupie, w którym mieszkam. Nic tylko pola, lasy i łąki. Nawet do miasta muszę jechać ponad 20 min...

    ReplyDelete
  5. Lovely blog and great post!!!
    I'm following you! And you? Can you follow each other? :)
    kiss,yumiKo

    yumikontheworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ojejku! Dziękuję ;**Haah;))

    ReplyDelete
  7. bardzo ładnie wyglądasz ; ) masz racje mieszkanie na wsi to kompletna pomyłka :* pozdrawiam i czekam na nastepny post

    ReplyDelete
  8. ćwiczysz coś, stosujesz jakąś dietę, czy zgrabną sylwetkę masz w genach ? :D

    ReplyDelete
  9. Do Anonymus: Nie, nie ćwiczę ;) ..ani nie stosuję żadnej diety...sama nie wiem czy mam to w genach bo u mnie w rodzinie nie ma raczej takich chudych osób;) Myślę, że po prostu taka już jestem ;)) Dziękuję, ja też pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. też mieszkam na wsi i wiem coś o tym :D jak chce się robić zdjęcia to wszędzie widać drzewa, trawę itd :D na szczęście od października do czerwca będę znów mieszkała w większym mieście, bo studiuję :)

    świetne koturny!

    ReplyDelete
  11. Dołączam się do zazdrosnych jęków o zgrabną sylwetkę,z taką figurą można nosić dosłownie wszystko. Patrząc na Twe buty zastanawiam się,czy też nie powinnam wybrać tych haemowskich koturnów,miast platform z vagabondu,z pewnością w Twoich noga wygląda zgrabniej...
    Podoba mi się minimalizm tej stylizacji, stonowana kolorystyka wśród wszechobecnych blogowo różów i oranży. Poza tym jak na tak młodą osobę masz niesamowite wyczucie stylu.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))