Thursday, July 21, 2011

Mint cake








ph. Kamila

Wearing:
Skirt-Stradivarius
Blouse-H&M
Belt-promod
Purse-Zara
Shoes-H&M
Necklace-H&M
Bracelet-India


Heeej!
I jak tam mijają wakacje? Mi na razie... niezbyt fajnie. Pogoda do kitu, nie można kąpać się w basenie bo zimno, wszyscy wyjechali no i wogóle... ja to praktycznie nic nie robie tylko siedzę przed komputerem ;// Niestety. Dzisiaj jedynie wyrwałam się z Kamilą na zdjęcia... ta spódniczka i ta bluzka to moje nowe zdobycze ;) Szczerze... to pierwszy raz weszłam do Stradiviarusa i tu.. mam coś! Od dawna chciałam kupić sobie tego typu spódnicę, bo podobno teraz modne... ale nie mogłam na taką natrafić, bo albo kolor nie taki, albo krój... zawsze coś nie tak, ale ta jest idealna! Uwielbiam ją pod każdym względem ;)) Co więcej... świetnie się układa i się nie gniecie ;) Yeah! Dobra kończe bo was zanudzę... paa ;*


Hi guys!
And how pass vacations there? As yet, me. None too great. Weather of good for nothing beguile , it is not possible to bath in basin because chill, all have left and wogóle. I sit it before computer nothing practically not only robie; unfortunately, / /. I has been picked out (has been pulled out) with Camila on photos today only. It cut skirt and this blouse it my new acquisitions; ) sincerely. I have entered it for first case (together; time) Stradiviarus and here. It beguile something! Since long time I wanted to buy skirt this type , because now supposedly fashion. But I could not meet such, because either (or) color not such, either (or) it cut . Something always not so, but there is ideal it! I like her (it) in every way; ) ) that more. It is laid excellently and you do not bend; ) Yeah! Bye ;*



4 comments:

  1. jej ale podoba mi się twoja spódniczka : ) : **

    ReplyDelete
  2. Cudownaaa stylizacja. ;** Ale ty jesteś zgabnaa.! Takie spódniczki są idealne dla Ciebie ;*

    ReplyDelete
  3. świetny kolor kiecki;)

    zapraszam do nas
    fashion-ache.blogspot.com new;)

    K&M

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))