Friday, July 29, 2011

Red devil














ph. Tala

Wearing:
blouse-Zara
shorts-Stradivarius
accesories, shoes, hat-H&M

Heej ;)
Z góry przepraszam za 'odblaskową koszulkę', ale mój komputer ostatnio szwankuje... naprawdę jest zwykła czerwona ;)) To już nie pierwszy wybryk mojego komputera...chyba na gwiazdkę poproszę nowy komputer! Byłam taka zdnerwowana jak to zobaczyłam że masakra! Tak mi przykro, że musicie oglądać nie ten kolor co trzeba ;// A jak wam się podobają koturny? To mój nowy nabytek... są super pod każdym ich względem.. w końcu trafiłam na idealne. A co do tej nieszczęsnej ksywki, to w końcu z pomocą przyjaciółki zdecydowałam się na MASSIE. Wiem, że niektórzy pewnie uważają za beznadziejną, niektórzy za odjazdową, ale tym razem postanowiłam nie liczyć się ze zdaniem innych . Nie ważne...niech każdy sobie myśli co chce.. dla mnie jest megaa ;)) 
xoxo
Massie.

Hi guys!
I'm sorry for my reflection blouse, but my computer slowly breaks down. In real my blouse is naturally red ;) I was very angry when I saw this on my computer... uscchh!!! I hate my computer! This wedges are my new pickup ;)) Do you like it? For me are so cool! Just great.. perfect! And form today I have new nickname.. MASSIE. For me is cool ;))
xoxo,
Massie.

12 comments:

  1. całkiem ładna stylizacja, choć ja bym się tak nie ubrała, gratuluje odwagi ; )

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz cudowniee ;* I te butyyy.!
    PS.Masz świetnego fotografa ;))

    ReplyDelete
  3. masz na sobie jakiś makijaż ? wyglądasz bardzo naturalnie :P pozdrawiam, Ola

    ReplyDelete
  4. Dziękuję ;*
    Nie.. nie mam makijażu ;)

    ReplyDelete
  5. Omg ! Gdzie zdobyłaś takie buty ? Są BOSkiE !!!

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja ;)
    A buty po prostu MEGAWYPASIONE!!

    ReplyDelete
  7. W H&M je kupiłam ;) Też byłam w szoku jak je zobaczyłam, bo są po prostu dziełem sztuki!
    I dziękuję ;*

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładnie wyglądasz w tych ciuszkach, a koturny są MEGA ! Uwielbiam koturny poprostu... ♥
    < 33

    ReplyDelete
  9. przyjemny blog i dobre, przemyślane stylizacje :)
    a tu szczególnie bluzka mnie użekła

    ReplyDelete
  10. całość bardzo mi się podoba! Masz delikatną urodę, którą świetnie podkreśla czerwień z czernią :)


    zapraszam http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))