Wednesday, July 27, 2011

Some inspiration




Heeej ;*
W związku z tym, że nie mam dla was dzisiaj żadnej stylizacji, przygotowałam dla was 3 blogi, które czytam najczęściej:


Kolejność jest przypadkowa więc to nie jest tak, że który jest pierwszy to czytam go najczęściej ;)) Nie... równie dobrze mogłabym napisać wszystkie te blogi, które są na liście na pasku bocznym, ale chciałam wyłonić te, na które zaglądam zawsze... zawsze komentuję, jestem obserwatorem itp. I po drugie chciałam wybrać blogi POLSKIE. Z polskich blogów czytam także, Cajmel, Gneshka, Mary-Kate fashion, Asymetria, Raspberry and red, Po mojej stronie lustra i Insidenudity. To wszystko.;) 
A wam, które z tych trzech najbardziej wam się podoba i jakie macie o nich opinie? 
Odp. piszcie w komentarzach. 



Hi guys!
Therefore, I do not have for you today, no styling, I prepared for you three blogs that I read most often:
 

Sequence of blogs is random.Bye ;**

4 comments:

  1. Ja z tych blogów czytam Jestem Kasia:)

    Zapraszam!!!
    http://modna-nastolatka-pl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. świetne inspiracje :)
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  3. all of these outfit are amazing!
    good choice!
    http://thecolorbox.blogspot.com/
    margaret

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))