Saturday, July 23, 2011

Some rock












ph.Karolina K.

Wearing:
shirt-H&M
shorts-Stradivarius
belt-I have no idea...
bag-H&M
accesories, H&M, Apart, Glittery
shoes-Converse
hat-H&M
glasses- ray-ban

Heeii;*
Nie mówcie nic... na zdjęciach wyszłam okropnie! Podoba mi się jedynie to bez głowy i to co siedzę 'po turecku'. Tak to... mrużyłam oczy itp. Ale dobra, nie zwracam już na to uwagi.. w końcu to strój się liczy niee? ;)) Kocham tę koszulkę! Choć niebieska, a pasuje do wszystkiego! Nawet do z lekka rockowej stylizacji. A te spodenki to mój nowy nabytek ze Stradivarius'a. Są świetne...choć wolę obcisłe rzeczy. No i też do wszystkiego pasują ;) Dobra... bo was zanudzam tą moją niezrównaną gadką ;) Na razie!

Hi guys!
They don't say nothing *. I have left (have gone out) on photos terribly! It pleases me without head only and I sit it for (after) turkish that ' '. It so. I squinted eyes etc. but good , I do not return notes on it already. Reckons it at the end apparel niee? I love this t-shirt ) )! Though blue, but it adjust for all! For with (from) even easy rock stylization. But it it stradivarius my new acquisition spodenki. They are will thing świetne...choć obcisłe. And they adjust for all too; ) good .Bye ;*


4 comments:

  1. Ładnie ;** Zróbcie jeszcze sesje na tym białym tle :D Fajne tam zdjęcia wychodzą ;p

    ReplyDelete
  2. Twój kapelusz mnie urzekł!

    ReplyDelete
  3. Ale ty jesteś brzydka i niefotogeniczna ... ;/

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))