Sunday, July 24, 2011

Two perfect for me clothes+something strange



 Pancho-TopShop
Lits-Jeffrey Campbell


Heej;)
Dzisiaj nie ma outfitu, ale znalazłam w internecie 2 totalnie odjazdowe rzeczy. 1-buty. Buty, które podziwiam! Są świetne pod każdym względem ich budowy.. no i do wszystkiego pasują. To dziwne, bo jeszcze pół roku temu wyśmiałabym osobę, która założyła by takie coś. A teraz jestem po prostu w nich zakochana. A druga rzecz? Hmm... równie piękna i idealna. Ponczo, kimono...to teraz modne. W dodatku ma świetny motyw przewodni-motyle ;) Nawet zwykły top można do tego założyć i i tak nie będzie pusto. W każdym bądź razie buty muszą jeszcze na mnie trochę zaczekać, ponieważ mam dopiero 14 lat i wyglądało by to trochę dziwnie... 14-latka w takich butach ;) A na kimono spróbuję namówić tatę. Chociaż on i tak pewnie uzna, że wydać 100$ (prawie 300zł) na ubranie to przesada. Ale będę go męczyć i męczyć ;)! 
A teraz druga, trochę bardziej dziwna sprawa...
Otóż, mam dosyć swojego imienia! Nie pasuje mi ono...! (okropnie dziwne ;)) M A R T Y N A. Długie... i niezbyt fajne ;( Dlatego wymyśliłam 2 ksywki:
-Maddy-
-Merry-
Proszę was.. wybierzcie jedną z nich i napiszcie w komentarzu, która podoba wam się bardziej. A ja za 3 lub 2 dni, napiszę którą wybrałam. Błagam was! 
P.S. Jeśli macie jakieś inne propozycje, to napiszcie w komentarzu pod tym postem ;)
Paa.;*

11 comments:

  1. That poncho is gorgeous:)

    ReplyDelete
  2. Butki piękne. Ponczo cudowne. A imiona ci już napisałam ;P

    ReplyDelete
  3. Oh god I can't wait for these shoes to go! Love the poncho!
    xxx

    ReplyDelete
  4. Kimono to dzieło sztuki! Buty również, świetnie prezentują się na nogach, posiadam owe i jestem baaardzo zadowolona! :)

    Pozdrawiam, styleendzi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I love the glam lace-up boots! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. i love J C shoes!!!!

    check out my blog, there is a special giveaway!

    http://diaryofa-shopaholic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. To kimono jest ohydne !!!!! Buty też .. nie wiem jak prezentują się na nogach...

    ReplyDelete
  8. Każdy ma swój gust ;)
    A mój jest taki ;))

    ReplyDelete
  9. Proponuję nie Maddy, bo ja już tą ksywkę zajęłam :P ;)

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))