Tuesday, August 16, 2011

CAMBRIDGE SATCHEL BAG+championship


 (ph. cambridgestachel.co.uk)

Uwaga... o to moje nowe, niepowtarzalne i cudowne marzenie ;) Torba Cambridge Satchel zamieszkała w moim serduszku. Mogę się założyć, że jeszcze rok temu wyśmiałabym osobę, która by taką nosiła..a teraz? Teraz uważam, że ta torba to wyczyn świata. Haaha ;) Niestety... co ładne, to drogie ;( Kosztuje 350zł (w przeliczeniu na nasze, bo cena była podana w funtach) . Może jakoś uzbieram.  Bo muszę ją mieć! Zastanawiam się tylko nad kolorami: zielona (taka jak widzicie na obrazku), żółta, brązowa czy czarna. Doradzicie mi jakoś?
xoxo,
Massie.

Attention....this is my new, perfect and original dream ;) Cambridge satchel bag was in my heart. 
xoxo,
Massie. 

______________________________________________________________________________________________________

A to druga sprawa. 
Już kiedyś w postach prosiłam was o zadawanie mi pytań (wiecie o co chodzi, a jak nie to mają być to pytania związane z blogiem, ze mną). Otóż, żeby bardziej was do tego zachęcić postanowiłam urządzić taki mini konkurs. Zasady są proste. Każdy musi zadać mi pytania (ilość dowolna), doradzić mi co do koloru torby (powyżej), napisać swój e-mail i zostawić komentarz pod postem. Oprócz tego każdy kto chce wziąć udział w konkursie, musi być obserwatorem bloga. Jeśli nim nie jesteś, proszę zapisz się. Nagrodą konkursu jest bon do sklepu 'empik' o wartości 25zł. Pytania i doradzenia piszcie na mój e-mail lub w komentarzu pod tym postem. 
Jeśli macie jakieś pytania, jeszcze co do tego konkursu, to piszcie pod postem.
POWODZENIA! 

P.S. Konkurs nie dojdzie skutku kiedy zgłosi się poniżej 25 osób. 

10 comments:

  1. Torba świetna, widzę, co blog to inny fason :D

    Brązowa, praktycznie do wszystkiego pasuje :P
    Pytania:
    Czym się inspirujesz?
    Z czym chcesz wiązać przyszłość? (moda, fotografia itp)

    ReplyDelete
  2. Wybierz brązową albo zieloną - ma piękny, intensywny kolor.

    sancewicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Rozum podpowiada: weź czarna, bo do wszystkiego pasuje. Serce: zieloną, bo będzie oryginalnie :)
    Widziałam takie na allegro z atmosphere za 80 zł :)

    ReplyDelete
  4. Nie zadałyście pytań, więc mam rozumieć, że nie bierzecie udziału w konkursie tak?
    Dziękuję za rady ;)

    ReplyDelete
  5. I'm 14 years old too!!!
    I love this bag but my favorite is the light blue. I already dream with it!!!
    Love your blog!

    http://foreverfashion-2011.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. sama zajęłaś sie oprawą graficzną bloga? ja ostatnio próbuję, ale nic mi nie wychodzi:/
    marloch@wp.pl ;)

    ReplyDelete
  7. http://frozen-style-frozen.blogspot.com
    Zapraszam do obejrzenia. ;)

    ReplyDelete
  8. jak sama to bardzo fajnie wyszło ;)

    ReplyDelete
  9. Och tez mi sie taka marzy, choć ja preferuje chyba soczyście żółta lub pomarańczową :)

    Pozdrawiam,
    rudsini

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))