Monday, August 8, 2011

I love photography

























Heeej wam!
Wiem, że to nie jest post jakiego chcecie, ale nie mogę zrobić zdjęć z outfitem iż pogoda na dworze jest koszmarna! W każdym bądź razie dzisiaj rozpocznę temat fotografowania..;) Co prawda, nie znam się na tym dobrze, ale fajnie jest czasami pofotografować byle co i potem pobawić się w Photoshopie ;) Wczoraj byłam u babci i tata zabrał aparat no i robiłam zdjęcia wszystkiemu na mojej drodze! Zrobiłam chyba z 500 fotek (jak nie więcej) ;)). Wiem, że niektóre zdjęcia (lub wszystkie) są niepoprawne technicznie, ale ja jestem amatorką... nie profesjonalistką, więc proszę nie piszcie komentarzy typu 'lepiej się naucz robić dobrze zdjęcia a potem wgrywaj je na bloga'. 

P.S. Przypominam o zadawaniu mi pytań!
P.S.2. Dzisiaj nie ma wersji angielskiej, ponieważ nie chce mi się tłumaczyć, a jestem dosyć zmęczona bo cały dzień siedziałam u lekarza ;/
P.S.3 2 ostatnie obrazki przedstawiają książkę, którą czytam obecnie oraz moja śmiejąca się siostra ;)
xoxo,
Massie.

12 comments:

  1. Podobają mi się te zdjęcia :> Najbardziej czwarte :P

    ReplyDelete
  2. swietne zdjecia:)

    zapraszam do nas new!

    fashion-ache.blogspot.com

    xx K&M

    ReplyDelete
  3. Jej, jakie ładne zdjęcia! ;*

    Może wpadniesz też do nas?
    pilawi.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  4. Och.. Pięknie:) Sama nie znam się na fotografi (przynajmniej od strony technicznej) Też czasami biorę aparat i "atakuję":P

    Greets

    ...alkai...

    ReplyDelete
  5. Gorgeous photographs! Love, Love, Love! I love the baby picture at the end:) Love your blog and now following! Maybe you'll have time to visit my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Of course! Thank you so much ;*

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))