Monday, August 22, 2011

Inspiration



(ph. by Gosia Janik)

Heej ;*
A oto moje dzisiejsze (i przyszłe-mam nadzieję) inspiracje. Ale nie są to takie zwykłe inspiracje...kiedy je odnalazłam to odnalazłam również mój prawdziwy styl. Dzięki tym zdjęciom dowiedziałam się co tak na prawdę mnie interesuje...jaki styl i czym mam się inspirować. Autorką wszystkich zdjęć jest pochodząca z Częstochowy pani fotograf-Gosia Janik. To ona preferuje te boskie ponadczasowe zdjęcia. Od dzisiaj to mój MUST HAVE. Miałam już u niej kiedyś sesję komunijną, 'pokomunijną' i teraz miałam w niedzielę (efekty tej pracy zobaczycie niebawem). Ona robiła świetne zdjęcia kiedyś...ale nie tak cudowne jak teraz. Po prostu tylko się zachwycam ;) Haaha. (znowu ;)) Chciałabym robić takie zdjęcia w przyszłości...pomarzyć dobra rzecz ;) Zostawiam wam teraz jej stronkę internetową na flickr  (jest trochę po polsku, po angielsku i hiszpańsku ponieważ gosia jest polką, ale mieszka w Hiszpanii) oraz galerię powyżej...
xoxo,
Massie.


Hi guys!
These are my today's inspirations. But... there aren't 'naturally' inspiration...because I fall in love with them. 
xoxo,
Massie.

27 comments:

  1. Jejku, jakie ma cudowne zdjęcia.. Nie słyszałam o niej. Ile dałaś za sesje? I już nie mogę doczekać się efektów :P

    ReplyDelete
  2. Co nie ;PP Moja mama mówiła, że dała jej coś ok. 400zł...efekty będą za tydzień lub 2 tygodnie, bo wtedy ma mi przesłać ;)

    ReplyDelete
  3. Te zdjęcia są naprawdę piękne ! Też ubóstwiam taki styl ;)) Jakie były twoje motywy przewodnie w tej sesji. ?

    ReplyDelete
  4. Miałam 3 stylizacje... dwie w sukienkach (beżowej i niebieskiej) i jedną taką w spodenkach, trampkach i t-shirt'cie ;DD

    ReplyDelete
  5. Jezu cudne ma zdjęcia! Chcę robić takie ;P
    Co cię skłoniło do zmiany stylu? Zobaczyłaś te zdjęcia i to tak przyszło od razu?

    ReplyDelete
  6. Zmiany? Mój styl zawsze był taki.. tylko tego nie ujawniałam ;)

    ReplyDelete
  7. Nie mogę doczekać się efektów :) szkoda, że nie dostaniesz tych zdjęć szybciej... :(

    ReplyDelete
  8. Świetny klimat na zdjęciach!

    Zapraszam do mnie:
    www.Cromaisse.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  9. Hey, I follow now your amazing blog!! Hope you follow me back...:)
    Mela xx

    http://melamusings.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. To jakk to.??? Ona tu przyjechała na wakacje czy jak.? No bo skoro mieszka w Hiszpanii.?

    ReplyDelete
  11. Ona jest polką i przyjeżdża odwiedzić swoich rodziców ;)

    ReplyDelete
  12. Dziękuję Ci serdecznie za oddany głos! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Niesamowite zdjęcia... piękne i takie mroczne! Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://mullanstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Do kapuczina: nie ma za co ;)

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia :)

    Ps.Fajne masz nowe logo tylko nie widać napisu respect my style ;P

    ReplyDelete
  16. Wiem, wiem..ale inny kolor napisu wygląda trochę kiczowato ;)

    ReplyDelete
  17. Piękne zdjęcia, artyzm w 100%!

    ReplyDelete
  18. Wow, those photos are all really beautiful. I love how they are all of a similar colour pallette.

    -Laura xoxo
    http://wrinkleintimevintage.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. hi there nice blog,check out mines http://mwanwan.blogspot.com, will love you to follow it
    love from Hong Kong
    mwan

    ReplyDelete
  20. omg these photos.. they're so amazing<3 im in love! they're so artistic and inspiring!" gorgeous blog
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. prześliczne fotografie wynalazłaś:)

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))