Sunday, August 28, 2011

Love the way you lie








Heej ;*
Na początek od razu powiem-ta stylizacja powinna wam się bardziej spodobać niż poprzednia. Bo ja z tamtej-też nie byłam jakoś zbytnio zadowolona ;) Dzisiaj jakość zdjęć troszeczkę kiepska, bo program mi szfankuje (i daje jakieś dziwne kolory tym zdjęciom) a po drugie poszłam na zdjęcia zaraz po tym jak się ubrałam, czyli bardzo wcześnie rano. Była jeszcze mgła ;) Aaa... no i kolejna rzecz, z której jestem mega zadowolona! Nareszcie dzisiaj nie ma takiego upału jak w poprzednie dni. Znaczy... mam nadzieję, bo później może się znacznie ocieplić. Yeah!
xoxo,
Massie.

Hi guys!
On the beggining I say-this outfit is better than the last. Because the last... isn't good right? Okay.. I went to take pictures about 7.00 o'clock morning yet. Finally today isn't hot! Yeah!
xoxo,
Massie.

10 comments:

  1. lubię połączenia lekkich, kobiecych rzeczy z ciężkimi kurtkami. :) bardzo mi się podoba! :)

    ReplyDelete
  2. Kurtka swietna, bardzo fajnie jà polaczylas.

    ReplyDelete
  3. ramoneska świetna ;)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fajny look, jednak mnie urzekł szablon Twojego bloga:)

    ReplyDelete
  5. I love the jacket and the shoes.. I mean OMG the shoes are to die for - please give them to me, I will be forever thankful! ;)

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))