Tuesday, August 2, 2011

Flowery skirt on the grey summer ...




ph. Dominica

Wearing:
skirt-Tally Wejl
blouse-Zara
necklace, shoes-H&M

Heej!
Dzisiaj taki prosty looczek ;) Może nie jest to dzieło świata, ale mnie się podoba...jest skromnie i wygodnie. Mamy już sierpień, a słońca nie widać..;/ Kiedy wyjdę na dwór lub spojrzę na niebo to czuję się jakby była jesień lub wczesna wiosna...nawet nie czuję, że są wakacje (choć zleciała już ponad połowa). Lato kojarzy mi się z kolorowymi łąkami, kwiatami...no i oczywiście słońcem ;) W związku z tym postanowiłam założyć kwiecistą spódnicę-rzecz która choćby w 1% przypomina mi lato. ...
xoxo,
Massie.

Hi guys!
Today my outfit is very simple ;) Meybe it isn't the best outfit in the world, but I like it...it is modestly and comfortable. We have august yet, and the sun is not visible. When I go to court and I look at the sky...I don't feel summer, I feel Autumn or Spring. Summer reminds me of colorful meadows and flowers....and sun of course ;) Therefore I decided wearing in someting in flowers...This is thing which in 1% reminds me that we have summer . ...
xoxo,
Massie.



22 comments:

  1. Świetnie wyglądasz w tym stroju, a co do pogody, to rzeczywiście nie widać, że mamy lato.. ; /
    < 3


    love-is-all-around-as.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. też się przymierzam do kupna tych butów :)

    ReplyDelete
  3. Ja jak je tylko w sklepie zobaczyłam to od razu podbiegłam do kasy..haha ;))

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja , super zdjecia , dziewczyno jestes bardzo chuda , pozazdroscic nóg , zapraszam do mnie !!

    ReplyDelete
  5. it's simple but i like it too :) love the h&m wedges!

    couturelust.com

    ReplyDelete
  6. świetnie wyglądasz:)

    Zapraszam do mnie :)

    www.arynsa-arynsa.blogspot.com ,jeśli spodoba Ci się mój blog to dodaj go do ''Obserwowanych '' .Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. Lovely skirt!

    x0x0

    BarcelonaBrunettes
    www.barcelonabrunettes.com

    ReplyDelete
  8. fajny, letni look;)

    fashion-ache.blogspot.com
    xx K&M

    ReplyDelete
  9. Zgadzam się ^^ Tak akurat na lato ☺☺

    ReplyDelete
  10. WoW to jest dopiero niesamowity look!

    ReplyDelete
  11. Świetne buty ;)

    Fajny blog, więc jeśli chcesz to możemy poobserwować się nawzajem :)

    ReplyDelete
  12. Hmm...pomyślę ;)
    A o czym jest twój blog?

    ReplyDelete
  13. shoes are absolutely amazing!
    lovely outfit
    http://thecolorbox.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. idealny outfit, przepiękna spódnica i cudowne zdjęcia! BOMBA!

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..

    http://chocarome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Dziękuję kochana ;*
    Zajrzę oczywiście!

    ReplyDelete
  16. kwiatki juz mi troche bokiem wychodza, ale Ty wyglądasz uroczo! ;)

    ReplyDelete
  17. przepiękny set zakochałam się w spódniczce

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))