Saturday, August 6, 2011

Simple and sunny






ph. Dagmara 

Wearing:
skirt-H&M
shirt-H&M
purse-Zara
necklace-H&M
wedges-H&M
hat-New Yorker

Heej wam!
Dziś mogę o sobie powiedzieć 'dziewczyna z H&M', ponieważ wszystko (oprócz torebki i kapelusza) pochodzi z H&M'u ;) No i wreszcie udało mi się zrobić zdjęcia (uwaga!) .. nie w lesie, nie na łące, nie na szosie...w parku! Yeah! Może to nie jest 7 cód świata, ale lepsze to niż wieś ;) Pojechałam na sesję do Częstochowy...;))  Dobra... ale teraz nie o tym. Otóż chciałabym poprosić was o 'zadawanie mi pytań'. Mogą one dotyczyć mnie, bloga...itp. Bo chciałabym zrobić VideoBloga! Ale najpierw muszę zdobyć wystarczającą ilość pytań...możecie je pisać w komentarzach pod tym postem lub także możecie wysłać mi je na e-maila (jeśli pytania są bardzo prywatne ;)) Z wszystkich pytań wybiorę 10, które opublikuję w Video Blogu. Tych bardziej osobistych nie będę publikować. Jeśli także ktoś nie będzie chciał aby jego pytanie/a były/o opublikowane to proszę napisać. Dziękuję ;*
xoxo,
Massie.

Hi guys!
Today my name is 'H&M girl' haaha ;) Because everything what I wearing today (except hat and purse) is from H&M ;) Today I take pictures (not in the wood, not in the road..just...?) ..in the park! yeah! I have a small request to you ;) I would like you to ask me about something (e.g blog, or me), because I would like to make a my first VIDEO BLOG! The questions we can write in comments or my e-mail. Thank you ;*
xoxo,
Massie.

18 comments:

  1. bardzo ładnie wyglądasz : )

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja , bardzo fajnie wyglądasz , nie co spódnica taka zbyt .. hm.. nie wiem jak to powiedzieć , porostu lepiej abyś dobierała takie ubrania bardziej dziecięce . Ślicznie wyglądasz . Zdjęcia bardzo ładne , co do pytań , już piszę kilka ale mam nadzieje ze za to sie odwdzieczysz i odwiedzisz moje blogi . Zapraszam do mnie , na zwyczajnypamietniknastolatki.blogspot.com , weloveefashion.blogspot.com licze na komentarz lub obserwację .

    Pytania :
    1. Ile masz lat ? I od kiedy zaczęłaś prowadzić bloga szafiarskiego ?
    2 . Jezdzisz już sama do galerii handlowych ?
    3. Wzorujesz sie na innych osobach ?
    4. Do której idziesz klasy ?

    ReplyDelete
  3. Dziękuję.. ;* i szanuję twoje zdanie;) Oczywiście zajrzę na blogi ;)) A pytania (przynajmniej część z nich) pojawi się na pewno w videoblogu.

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie tylko naszyjnik nie pasuje ;** !

    ReplyDelete
  5. Dziękuję, że ujawniłaś swoje zdanie ;)) Ale mnie się podoba..;)

    ReplyDelete
  6. fajny zestaw, podobają mi sie najbardziej okulary :)

    ReplyDelete
  7. jak dla trochę za dorosło, uważam, że powinnaś się tak śpieszyć do dorosłości, ale to tylko moje skromne zdanie. Dawno kupowałaś okulary ? Są prześliczne, podoba mi się twoja cera- taka idealna. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  8. zgubiłam nie, powinno być uważam że nie powinnaś się tak śpieszyć. Sorry.

    ReplyDelete
  9. Spoko ;) i dziękuję... a okulary kupiłam na początku wakacji w Bershka ;)

    ReplyDelete
  10. P.S. A cera wcale nie taka idealna.. może na zdjęciu tak wyszła ale na prawdę pełno na niej różnych niefajnych rzeczy ;/ ;))

    ReplyDelete
  11. Spódniczka! Wspaniały kolor. Cały outfit idealnie dobrany. ;)

    ReplyDelete
  12. bardzo ładne kolory, podoba mi się całość:)

    a co do pytań, to musze się zastanowić nad jakimiś;)

    www.chatka-morella.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Fajny letni outfit!
    xoxo
    dolceedamara.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Koszula, czerwona spódnica - niegrzeczna Pani z biura jak nic :) Ale nieco przełamana słomianym kapeluszem i kwicistymi espadrylami :) świetny zestaw!


    Odgórnie przepraszam za poniższe, ale bardzo bardzo mi zależy ;)
    Wielka gorąca prośba o klik LUBIE TO pod tym linkiem
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=154185371326065&set=a.154088781335724.38448.101619256582677&type=1&ref=nf
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  15. That's really sunny outfit! Like it <3

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))