Wednesday, August 31, 2011

Somebody









ph. Weronica

Wearing:
skirt-Zara
flowery blouse-Zara
belt-promod
shoes-H&M
purse-Zara
leather jacket-Zara

Hej wam!
Dzisiaj fotki na podwórku kuzynki haaha ;) Bo akurat u niej byłam. Słuchajcie... dzisiaj ostatni dzień wakacji! Czyli ogółem mówiąc-wolności! Ja nie chcę do szkoły!! 2 gimnazjum... ooh. To będzie masakra. I znowu będę musiała stanąć twarzą w twarz z matematyką -bo jej nie cierpię. Czasami usypiam na lekcjach.... ;) No, jutro rozpoczęcie roku-trzeba się szykować! 
Życzę wam powodzenia i zapału do nauki na nowy rok szkolny. 
xoxo,
Massie.

Hi guys!
Today we take pictures on the backyard of my cousin Weronica. Listen....today is the last day of the holidays! Oh no!!! I do not want to school! I hate maths...this is my the best scared..Buuu! 
xoxo,
Massie.

13 comments:

  1. Fajna stylizacja ;** Głupie szkolisko..samo zło. Blehh.;)

    ReplyDelete
  2. podoba mi się Twoja spódniczka :)


    www.kapatori.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ciągle na coś narzekasz, ciesz się życiem a nie zanudzaj swoich czytelników tym, że musisz iść do szkoły czy tym, że jest brzydka pogoda. Napisz lepiej coś o ciuchach, w które się ubrałaś.

    Set jest niezły.

    ReplyDelete
  4. słodki, dziewczęcy look. Podoba mi się i pasuje do Ciebie. :)

    ReplyDelete
  5. Do Anonymus: Masz rację ;) Ale to akurat chyba wszyscy tak myślą ;))

    Dziękuję wszystkim za miłe komentarze!

    ReplyDelete
  6. Ślicznie ;) Bardzo lekko i dziewczęco :)

    A teraz zapraszam ciebie Martyno na MOJEGO szafiarskigo bloga :)

    figunia.blogspot.com

    Dopiero zaczynam :)

    Pozdrawiam. USIA.

    ReplyDelete
  7. Wiem, już wchodziłam Usiu ;))
    Nawet fajne te stylizacje masz.. ale popracuj jeszcze ;))
    Jak na początek to bardzo dobrze!

    Dziękuję za miły komentarz ;*



    Do Pauli: Dziękujęę !

    ReplyDelete
  8. love your blog!

    xo
    moonriverr
    and don't forget to check out my giveaway for a free pair of high waisted shorts! : )

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładny zestaw i o wiele ciekawszy niż dwa kolejne.

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))