Friday, August 19, 2011

When I look at you.






ph. Paulla

Wearing:
shirt-Stradivarius
leather jacket-Zara
pants-H&M
shoes-Bershka
purse-Zara
necklace-H&M
sunglasses-Bershka
belt-Promod


Heej ;*
No i wreszcie trafiłam na idealną skórzaną kurtkę. Wydałam na nią praktycznie całe moje oszczędności, ale warto było, o od dawna takiej szukałam. Kiedy ją zobaczyłam w Zara, wiedziałam że to jest to ;) Po zakupie cieszyłam się jak dziecko.haaha ;) Koszula i legginsy, to również moje nowe nabytki. Jednak zostały kupione, przez portfel mojej mamy ;) I jak wam się podoba?
xoxo,
Massie.

Hi guys!
And finally I bought my perfect leather jacket! It spent all my savings, but it was worth, because I looking for that a long time ago. This shirts and pants-these are my new too. My mum bought them for me ;) Thanks mum, I love you. And... what do you think?
xoxo,
Massie.

15 comments:

  1. Bardzo podoba mi się tej outfit:) Najbardziej chyba koszula ;>

    ReplyDelete
  2. Koszula jest cudowna ! :D

    ---
    Hej ; * Zapraszam cię na mojego bloga (hoopy-style.blogspot.com). Będzie mi miło, jeżeli skomentujesz ostatnią
    notkę. Byłabym rownież w niebowzięta, gdybyś dodała mnie do obserwatorów, jeżeli jeszcze mnie nie masz [jeśli chcesz, zrobię to samo- wystarczy
    napisać komentarz informujący mnie o tym :) ]. Jeżeli chcesz, żebym komentowała twoje notki- napisz komentarz,
    który będzie mnie powiadamiał o tym.

    Buziaki! ; * ;*

    hoopy-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dość zwyczajnie ale nawet fajnie :)

    ReplyDelete
  4. A ma być nadzwyczajnie?
    Po prostu dodałam zdjęcie, w co byłam ubrania.. nie ważne czy nadzwyczajnie czy nie ;)
    Ale cieszę się, że ci się podoba ;))

    ReplyDelete
  5. świetny blog :)) będę wpadać częsciej :)
    xoxo Poison:*

    ReplyDelete
  6. Oo jaa. Piękna kurtka ;) Ile za nią dałaś ? :D

    ReplyDelete
  7. Do Poison: Dziękuję bardzo ja też do cb wpadnę chętnie ;)

    Do Tala: Wiem, cudna jest ;) Haaha. 199zł. ;/

    ReplyDelete
  8. śliczna ramoneska :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetna kurteczka, Też planuję zakup takiego 'cacka' :)

    A teraz niespodzianka. Zapraszam na mojego szafiarskiego bloga figunia.blogspot.com
    Byłoby mi miło, gdybyś dodała się do obserwatorów i skomentowała moje stylizacja. Jest to początkujący blog i dopiero się rozkręcam :)

    Pozdrawiam,
    USIA.

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))