Friday, September 2, 2011

Blue is pretty













ph. Paulla
Wearing:
cardigan-H&M
dress-Zara
scarf-House
bag-H&M
shoes-NY
bracelet-DIY

Heej !
Dzisiaj spora dawka zdjęć, na pierwszy dzień szkoły ;) Taada! I jak tam 1 dzień? U mnie spoko... były same lekcje organizacyjne, no może oprócz fizyki, ale to się wytnie ;) Zdjęcia robiłam juz przedwczoraj, ale dopiero dzisiaj pojawiają się na blogu. Także dzisiaj nie jestem w to ubrana.. ;)) Siedzę sobie, w zwykłych jeansach i koszulce w kwiatki ;) W sumie jakby się dorzuciło do tego jakąś kurtkę i dodatki wyszedł by niezły outfitek.. muszę tak zrobić! Haaha ;) Liczę na sporą dawkę komentarzy!
xoxo,
Massie.

Hi guys!
Today is many photos, because it;s a first day at school ;) Taaada! And how the 1 day? At me, okay. I took pictures 1 day before yesterday, but today finally I give it the blogspot. I hope that will be many comments!
xoxo,
Massie.

6 comments:

  1. Racja! Najlepsza dotychczas ;*

    ReplyDelete
  2. fajna stylizacja :)
    Wybrałabym tylko jakieś inne buty bo te do mnie nie przemawiają.

    ReplyDelete
  3. Prawdę mówiąc, też się zastanawiałam nad butami.. niestety tylko te botki posiadam obecnie w mojej szafie :// Na jesień będę za to miała ich mnóstwo!

    ReplyDelete
  4. Zakochałam się w butach i chuście <3

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))