Monday, September 19, 2011

Classic is fantastic!



ph. Tala

Wearing:
shirt-H&M
pants-Zara
jacket-Solar
scarf-Zara
bag-H&M
wedges-H&M

Heej ;)
Ten outfit miał pojawić się na blogu dopiero jutro, ale w związku z tym, że jestem chora i strasznie mi się nudzi-to pojawia się dzisiaj ;)) Otóż wywnioskowałam, że klasyka jest jednak najbardziej w moim guście. Białe koszule połączone z czarnym i szarym-to jest to! Ten set jest bardzo prosty, ale ma coś takiego w sobie, że trzeba go pokazać. No i.. nadal czarne koturny są najlepszą rzeczą w mojej szafie. Pasują praktycznie do wszystkiego, a w dodatku bardzo wygodne. I jak wam się podoba?
love,
Martyna. 


Hi guys!
This outfit will be tomorrow, but I have ill so it is today ;)) In my opinion, the classic is the best of my gust. White shirts match with black and grey-this is it! This set is very simple, but it have something magic right? And...still my black wedges are the best shoes in my wardrobe. They are very comfortable ;) And what do you think?
love,
Martyna.


2 comments:

  1. Ciekawe zestawienie:)

    Zapraszam do mnie:)

    http://sheepkowaszafa.blogspot.com/

    Dodaje do obserwowywanych:)

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))