Saturday, September 10, 2011

Concert by Ewa Farna











































ph. Me
 
Heej!
Wczoraj był ten jeden z najfajniejszych dni mojego życia. Właściwie mam 2 takie szczęśliwe momenty... 1-kiedy urodziła się moja siostra, a 2 to właśnie ten o którym będę wam teraz pisać. Wczoraj byłam na koncercie Ewy Farny w hali polonia w Częstochowie. Jest to mój pierwszy koncert tak sławnej osoby, więc jestem zachwycona, (mile) oszołomiona i niezrównanie szczęśliwa, że mogłam zobaczyć coś takiego! (haaha, jaka mowa ;)) Nie jestem jej taką jakomś 'OGROMNĄ' fanką, ale nie ukrywam, że słucham kilkunastu jej piosenek. Oprócz tego, że byłam tam, to dodatkowo stałam w 1 rzędzie! Tak, to prawda!! Fajnie, bo mogłam zobaczyć wszystko i dodatkowo zrobić jej fotki z bliska! Te co wam tu pokazałam, to zaledwie 1/4 tego co mam na komputerze ;) Ewa to naprawdę miła osoba...pewnie jak mniejszość z gwiazd. I pochwalę się wam.. że puściła do mnie oczko ;)) No i dużo opowiada, bardzo często się uśmiecha i umie rozmawiać z publiką. Wczoraj była jej 18-stka, więc cała publiczność śpiewała jej 'sto lat'!! Dobra, bo się zbytnio rozpisałam... paaa.;*

P.S.1 Dziękuję cioci za bilet, i kuzynką za fajną zabawę!
P.S.2. Post z outfitem-jutro!



2 comments:

  1. nie przepadam za nią, ale fajne zdjęcia porobiłaś :)

    ReplyDelete
  2. Też nie jestem jej fanką, ani nie słucham żadnej z jej piosenek. Ale zdjęcia są OK. ;D

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))