Monday, September 26, 2011

I promise you






(ph. Karolina//wearing: H&M shirt, H&M skirt, H&M jacket, H&M necklace, NY shoes)

Hej !!
Wczoraj miałam 1 parę butów na zmianę, ponieważ chodziliśmy po skałkach a w koturnach nie dałabym rady...;) Jeszcze nie do końca wyzdrowiałam, ale powoli wracam do siebie. Grypa do na serio coś okropnego. Jeszcze w sobotę złapałam kleszcza ;( Dobra, ja lece paa.;*
Love,
Martyna.

Hi guys!!
Yesterday I had 2 pars of shoes. 1-od the change, because we went to the castle. 
Love,
Martyna.

8 comments:

  1. spódnica piękna :)

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do śledzenia moich wpisów! ;)

    ReplyDelete
  2. Ładnie, ale myślę że lepiej było by albo bez rajtek albo takich jednolitych, kryjących ;)

    ReplyDelete
  3. A kryjące ??? ;P Ej, okularki nowe czy je poskładałaś ? ;*

    ReplyDelete
  4. Glam!
    visit my blog if you can, please
    www.raisaland.blogspot.com maybe you like it!

    ReplyDelete
  5. Fajnie, chociaż trochę jakbym to już widziała. Ale pasek jest odjechany :)

    ReplyDelete
  6. Do Tala: Pożyczyłam od babci..haaha ;)
    Do MaryAnn: Ale wiesz że ten wisiorek na pasku to po prostu zwykły łańcuszek? Tylko go tam powiesiłam)

    Dziękuję za miłe komentarze ;)

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))