Sunday, September 4, 2011

Laugh !


























ph. Tala/me

Wearing:
flowery blouse-H&M
jeans-D&G (real or not real? i don't know)
shoes-converse
bag-Zara
leather jacket-Zara
boots-UGG australia (from Tala, not me)

Heej ;*
Oj, oj... dzisiaj dość duża porcja zdjęć. A nawet bardzo duża ;) Byłam wczoraj u koleżanki, i siedziałam u niej praktycznie cały dzień. Główną atrakcją naszego pokręconego dnia było robienie zdjęć ;) Śmiałyśmy się, wygłupiałyśmy.. i cykałyśmy fotki. Jedne dramatyczne, jedne artystyczne.. i jeszcze inne ;)) Było świetnie! Jak pisałam w poprzednim poście, że założę ten 'strój'-i założyłam! To nie jest nic oryginalnego i coś bardzo wykwintnego, ale ładne i skromne ;) Dziękuję ci Tala za ten dzień! ;** Ja spadam i zostawiam was ze zdjęciami!
xoxo,
Massie.

Hei everyone!
Oj, oj... today is many, many, many pictures! I was in my friend's house and I was all day! We took pictures. Many pictures! Laugh, laugh, laugh...-this is our attut! Thank you Tala! Love you ;**Bye!
xoxo,
Massie.





11 comments:

  1. Ahh. To był dzień ;* Również Ci za ten dzień dziękuje ;)

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądacie ! I te zdjęcie - czarno białe , są super ! Najlepsze to z trampkami i uważam że dziewczyna z długimi włosami jest śliczna ! Pozazdrośćić . !
    Zapraszam do mnie na weloveefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jakie fajne okularki! :D



    chinchilla-love.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I adore your blog! It's so fun and stylish! I'm following you! Hope you can also follow my blog!
    VENUS AT HER MIRROR
    VENUS ON FACEBOOK
    Mary

    ReplyDelete
  5. Fajny blog;)

    Zaobserwowałam, liczę na rewanż ;D

    ReplyDelete
  6. Zdjęcia z dziubkami są fatalne i źle na nich wyszłaś. Buty z pierwszych zdjęć to zgroza. Za to podoba mi się na nich bluzka.
    Kolejne zdjęcia (z gitarą) - te jeansy są paskudne. Pozbądź się ich. Koszula też nie przypadła mi do gustu. Tak samo jak skórzana torba nie pasuje do tego zestawu.
    Czarno białe zdjęcia z gitarą całkiem fajne.
    Pozdrawiam
    Kejt

    Ps. mój komentarz jest prawie cały negatywny, ale to nie jest celowa i bezpodstawna krytyka.

    ReplyDelete
  7. Ale że moje jeansy? I moja koszula ? Bo Martyna nie ma koszulki tylko bluzkę...

    ReplyDelete
  8. Do Kejt: Cieszę się, że wyraziłaś swoje zdanie, jednak uważam, że trochę przesadzasz ;) Mnie się wszystko podoba ;)

    Do Tala: No właśnie!

    ReplyDelete
  9. Podobają mi się zdjęcia z gitarą. Nie chcę, żeby to zabrzmiało protekcjonalnie, ale jeśli masz 14 lat i robisz takie zdjęcia - rób tak dalej, będzie super.

    No i zapraszam do obserwowania moich poczynań w charakterze początkującego ciuchoroba. Co prawda więcej jest na fejsbuku, ale na blogu są i będzie więcej sesji ubrań mojej roboty.

    http://www.wczym.blogspot.com/

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))