Tuesday, September 20, 2011

Photos by Gosia Janik





































ph. Gosia Janik

Gosię znacie już z niejednego mojego posta...piszę o niej po raz kolejny, ponieważ jak już wiecie siedzę sobie w domu chora (grypa) i okropnie się nudzę. A jeśli już o niej mowa-to moje zdjęcia z jej sesji będą dopiero po 25 września. Wiem, że miały być po 18, ale Gosia napisała że jej przybycie do Polski opóźni się. Też nie jestem zadowolona, no ale - życie :) No...jak widzicie ten fotograf potrafi stworzyć cuda ;)) Ja lecę pod pierzynkę i zostawiam was z kolejną masą zdjęć Gosi Janik.
love, 
Martyna.

You know Gosia, because I sometimes write about her photos. My pictures in her sesion will be 25 of September. 
love,
Martyna.

9 comments:

  1. Nice blog!
    check mine,if you like we can follow each other:)
    there's also a giveaway!
    http://sofiehn.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. na prawdę powalające , takie inne . :)
    a mam pytanie, tą sesję z nią, to sobie jakoś załatwiłaś, płaciłaś jej .... sorka, że tak pytam ale jestem ciekawa jak to było : P

    ReplyDelete
  3. Nie ma sprawy :)
    Ona robiła mi sesję na komunię, a mama ma jej numer od znajomej. Niestety teraz mieszka w Hiszpanii, dlatego nie ma czasu na sesje. Ledwo się zgodziła na moją...a czekam już na zdjęcia miesiąc ;/ Ma świetne to studio prawda? Tak płaciłam (nie powinnam mówić ile na publicznej stronie, no ale powiem-350zł). ;) Jak jeszcze chcesz coś wiedzieć, to pytaj-ja nie gryzę ;)

    ReplyDelete
  4. Prawdziwa artystka. Gdzie Gosia przebywa poza Polską? :)

    ReplyDelete
  5. nice
    we can follow each other, if you want

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  6. these photos are incredible!

    <3 steffy
    http://steffysprosandcons.blogspot.com

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))