Sunday, September 11, 2011

Tik tok



ph. Paulla

Wearing:
shirt-H&M
sweater-H&M
shoes-H&M
necklace-H&M
punts-H&M
bag-H&M

Hej!
Dzisiaj wszystko z H&M.. haaha! Obiecałam wam,że dzisiaj już będzie outfit więc jest ;) Moim zdaniem kolory dzisiejszego zestawu świetnie grają ze sobą. Dodatki czarne, a rozświetla je szaro-beżowa torba. Kupiłam ją bardzo dawno temu (właściwie moja mama kupiła), ale nigdy nie miałam jakiejś szczególnej okazji by ją założyć. Teraz jest 1 raz ;)
love,
Martyna.

Hi guys!
Today everything from H&M...haaha ! I promised you that today will be 'outfot-post' so it is ;) The colours of today outfit, it's a great match. Black... and grey... blue and white. I bought this bag a long time ago, but finally now I wear with her. 
love,
Martyna.

19 comments:

  1. zapraszam do udziału w konkursie

    http://iamemiliaa.blogspot.com/2011/09/uwaga-konkurs.html

    ReplyDelete
  2. genialnie ! bardzo chętnie włożyłabym ten set na siebie :)
    piękne buty ;-)

    ReplyDelete
  3. Fajnie połączona koszula ze sweterkiem. I te buciki też bardzo fajne.

    ReplyDelete
  4. Twoje posty coraz bardziej mi się podobają, widać, że się rozwijasz :). Szczerze mówiąc widząc Twoje pierwsze stylizacje spisałam Cię na straty jednak pozytywnie mnie zaskoczyłaś.
    Ten set ujął mnie swoją niebanalną prostotą. Świetnie, oby tak dalej ;)

    ReplyDelete
  5. amazing post and great blog dear!!

    http://combo-monster.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Do Anonymous (2 w górę): Jejku, dziękuję ;*

    I do wszystkich: Dziękuję wam za miłe komentarze ;)

    ReplyDelete
  7. Ciekawy zestaw:)

    Zapraszam do mnie:

    www.kateanddzastin.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. świetny zestaw! buty bym ukradła :)

    ReplyDelete
  9. Your pretty smiles so sweet to delight the whole pictures!!you look incredibly adorable in deep blue, this outfit perfectly suites your characters.
    romwe-romwe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. mam podoba [takie same?] buty ;) fajnie u Ciebie wyglądają ;P
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. This is a fresh & stylish outfit! ❤ ♡ ❤

    http://www.sybarite.es/blogs/noticias

    ReplyDelete
  12. you look fabulous darling!
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Lepiej, gdyby sweterek był bez tej koszuli pod spodem, byłoby super, bo jest bardzo ładny :) Te buty są takie śliczne, ale niestety trochę drogie ;)

    stylemintx.blogspot.com-zapraszam serdecznie :)

    ReplyDelete
  14. Są z zamszu a ja w H&M kupiłam je za 99zł, więc nie wiem czy takie drogie jak na buty ;)

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))