Monday, October 31, 2011


I wreszcie obiecany post "outfitowy". I muszę się wam pochwalić, że natrafiłam na idealną kopertówkę (w końcu!). Tak. Ma w sobie najmodniejszy wzór w tym sezonie-wężą skórkę. Co rusz to widzę w sklepach ten wzór. Akurat na tą, wpadłam w stradivariusie. Pasuje akurat świetnie do nowego żakietu z H&M. Aaa...no i mam problem, bo uzależniłam się od tych botków-koturnów. Prawie codziennie mam je na sobie... :)

And finally post with outfit. And I must tell you that I find perfect purse for me (finally!). Yes. She has the most fashion style in this season-the body of the snake. Still I see in shops this nice style. This just in I found in Stradivarius. She fits to my new jacket from H&M. Ooh...and I have a big problem, because I dependece of my wedges-boots. Every day I wear with them... :)







jacket-H&M
shirt-H&M
shorts-H&M
boots-?
purse-stradivarius
coat-NY

8 comments:

  1. Idealna stylizacja ! Nic bym w niej nie zmieniała.. Przepiękny blazer... Za ile go kupiłaś ? A i śliczny pasek to samo pytanie co na górze i jeszcze gdzie.? ;)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję :*
    Blazer kupiłam za 99zł, a pasek ukradłam z szafy mamy więc nie wiem :)

    ReplyDelete
  3. Tak trochę biurowo :P

    ReplyDelete
  4. idealny zestaw, nie zmieniłabym w nim niczego!

    ReplyDelete
  5. kiedy kolejny post ?

    ReplyDelete
  6. Fantastic!!!;D

    http://paolinasspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetna stylizacja! Śliczna kopertówka, a w botkach się po prostu zakochałam!

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))