Saturday, October 22, 2011


spódniczka-stradivarius
buty-?
płaszcz-ny
koszula-h&m




10 comments:

  1. Bardzo ładnie ;) Ale moim zdaniem te buty dodają tu taką hmm.. ciężkość ? Chyba zdecydowałabym się na inne. Delikatniejsze...

    ReplyDelete
  2. Czemu nie ma opisu skąd pochodzą ubrania ?

    ReplyDelete
  3. fajnie się ubierasz, masz dobrą figurę, gust... ale po prostu Twój sposób pisania jest b-e-z-n-a-d-z-i-e-j-n-y ! "Ewidentnie zdominowała także moją głowę" czy "jest w prost idealna pod ten kolor."? no proszę Cię ! Te zdania nie mają ładu i składu!

    ReplyDelete
  4. Do Tala: Mam inne zdanie.
    Do A1: Zapomniałam. Zaraz dopisze.
    Do A2: Nie chcę być niemiła, ale to już twój problem ;) I dziękuję, że ubrania ci się podobają ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajny blog ;) dużo o modzie ;) i zapraszam do mnie http://matekmateo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. kiedy kolejny pooost ? :)))))

    ReplyDelete
  7. Postaram się dzisiaj, ale nie wiem czy mi się to uda ;( Najchętniej dodawałabym posty codziennie, ale niestety brak mi na to czasu :(

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))