Saturday, October 29, 2011


Oto moje buty na tegoroczną zimę. To 100% vintage, dlatego tak mi się spodobały. W dodatku mają ten idealny kolor. Kupiłam je w Bershka. Kto by pomyślał, że moje buty będą pochodzić właśnie stamtąd. Bo ja prawie nigdy nie kupuję w tym sklepie...oprócz tych butów, mam tylko jedną rzecz - niebieski żakiet. Jak na razie będę oszczędzać chodzenie w nich, iż wiem, że na zimę nic by z nich nie zostało :)
A propos posta z outfitem, to brak czasu i fotografa powoduje, że muszę zaniedbywać bloga. W każdym bądź razie postaram się aby post pojawił się na blogu w najbliższych dniach.







4 comments:

  1. to były by stu procentowe vintage gdyby były np. wygrzebane z szafy mamy/babci i miałyby paaare lat, a te buty są tylko w stylu vintage ;)

    ReplyDelete
  2. Ładne, ładne..:D Ale zawiodłam się ! Chciałam outfit !

    ReplyDelete
  3. Do A: No..można tak powiedzieć :)Ale dawniej chodziło się w takich butach...widziałam na zdjęciach mamy.

    Do Tala: Pojawi się na pewno w zasięgu nie więcej niż 3 dni.

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))