Wednesday, October 19, 2011

WISHLIST!


Oto moja wish-lista, która mam nadzieję wypełni moją garderobę niebawem. Zauważyłam jak moje upodobania, gusty, style zmieniają się coraz częściej...jeszcze zaledwie miesiąc temu nigdy nie przyszłoby mi na myśl kupić np. takiego metalicznego żakietu jak widzicie powyżej. Zawsze lubiłam delikatne rzeczy, i nadal lubie-ale teraz mieszam je z 'oczojebnymi' kolorami. Rzecz jasna-nie kupię wszystkich tych rzeczy...no, będę się starać, ale wtedy muszę zatrudnić sponsora (haha!). Nie mogę doczekać się mikołaja i Świąt Bożego Narodzenia...to okazja na więcej!
Odnośnie posta z outfitem-pojawi się w ten weekend.










3 comments:

  1. Swietne rzeczy, marynara najlepsza! Pozdrawiam i zapraszam do mnie! www.saymejustine.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I LOVE this blazer! i need it!! :D
    lovely blog! i love the design!
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetne rzeczy.. ale jazzówki okropne ! ;)

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))