Friday, October 14, 2011

ZARA october 2011





Planowałam kupić tą sukienkę, jednak odmówiłam...może jeszcze się skuszę, zobaczymy.

ZARA. To mój ulubiony sklep. On ma w sobie coś takiego, co mnie przyciąga. Tak, to styl. Styl przez niego posiadany. Sztywne ubrania, koszule i lakierki mną dominują. To jest właśnie moja osobowość. Ja lubię elegancję...i wszystko co z nią związane. Zara jest sklepem gdzie tego pełno. I dobrze! Powyżej prezentuję wam kolekcję Zary na październik 2011. Prawdę mówiąc, zaskoczyła mnie. Pozytywnie. Nawet bardzo pozytywnie. Kocham ubrania tego typu... i jest cudownie.

ZARA. This is my favourite shop. It have this fashion magic, what is perfect. Yes, this is a style. Style which Zara has. Stiff clothes, shirts and metalic shoes-are dominate me. This is me. I love everything what is elegance. Zara, this is a shop which has it. And good! Upstairs I show you collection Zara October 2011. Very positive, it is. Very. I love this type of clothes...and it's amazing. 

2 comments:

  1. Też kocham ten sklep. I te elitarne ciuszki. !

    ReplyDelete
  2. Fajny blog ;)
    Zapraszam do mnie :
    http://matekmateo.blogspot.com/

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))