Saturday, November 5, 2011



Dzisiaj postawiłam na ROCK. Ale oczywiście tradycyjnie elegancka, biała koszula była niezbędna :) Teraz nie wyobrażam sobie życia bez niej. Jest mi niezbędna do życia :) Poza tym...warto czasem pogrzebać w rzeczach mamy, bo zawsze coś się znajdzie. Dzisiaj znalazłam oto ten wspaniały "plecaczek", który akurat dobrze pasował do tego zestawu. Teraz mam w końcu coś totally vintage. Hmm...miałam też niezłe rano, bo obudziłam się i miło było patrzeć jak na dworze bije słońce. Dlatego też, nie musiałam wkładać płaszcza. Wystarczyła tylko skórzana kurtka. 

Today I put the ROCK. But of course traditional elegant, white shirt was vital :) Now I don't imagine about life that I haven't her. She is neccesary for me :) Anyway...I found in my mum's stuff this amazing "bag". This is perfect for today outfit! Now I finally have something totally vintage. Hmm...today I have a big new-it was warm!




skirt-stradivarius
jacket-Zara
shirt-reserved
bagpack-vintage
shoes-?

7 comments:

  1. skąd pochodzą te rzeczy ?

    ReplyDelete
  2. Sory, zapomniałam znowu dopisać :)

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja! I znowu te botki! Kocham je!
    Odsprzedasz mi je?

    ReplyDelete
  4. Do Paula: Dziękuję :* Ale niestety ;pp

    ReplyDelete
  5. Szkoda... ;/
    Ale stylizacje masz świetne. Z każdym razem ładniejsze! ;**

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))