Tuesday, November 15, 2011


I mamy piękną, złotą, polską jesień. To moja ulubiona pora roku. Można zakładać różne swetry, kardigany, kozaki i płaszcze... . A właśnie. Dzisiaj jest pierwszy dzień, w którym moje nowe kozaki z Bershki zostały po raz pierwszy użyte. Muszę przyznać, że jestem zadowolona :) W obieg weszły też nowy płaszcz, którego krój uwielbiam, i kolejna nowa kopertówka. Swetra nigdy nie pokazywałam na blogu, jednak mam go już od jakiegoś czasu. Miłego popołudnia!

And we have beautiful, gold, polish autumn. This is my favourite season in all year. We can wear in warm knitwears, cardigans, long shoes and coats... . Today is my first day when I'm wearing in my new boots form Bershka. I must tell, that I like it :) In the around come my new coat (which I love!) and new purse from Zara. This cardigan is never be on the blog, but I have it for some time. Nice evening!




coat-Benetton
skirt-Zara
t-shirt-H&M
knitwear-Zara
belt-Zara
shoes-Bershka
purse-Zara

12 comments:

  1. Cudowna stylizacja ! Pięknieeee.!!!!

    ReplyDelete
  2. I enjoyed checkking out your blog. Let me do the same for you. Visit http://paquetevistasbien.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Kupujesz czasem w sh ?? ?

    ReplyDelete
  4. Z jednej strony tez lubię jesieni można wiele kombinacji ubraniach odczuwać ;) hahahha ale jest mały haczyk, późnej będzie zimna i już nie pokażemy tego ci mamy pod płaszczem. :(.
    Buziak
    Modeforme.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Do A: Raczej nie...ale może dlatego, że u mnie w okolicy nie ma żadnych fajnych :)

    DO Agatha Zu: Tak...niestety :)

    ReplyDelete
  6. bardzo ladnie wyglądasz ;d buty są boskie ! ;d

    ReplyDelete

If you like this post, write a comment;))
I will be happy!
Thank you ;))